Pengikut

Khamis, 12 Julai 2012

WEDDING DAY...


On Wedding Day...
Bz la...tak dapat nak citer panjang lebar..ada masa nanti aku edit sikit2.
 Cuma aku berharap, aku diberi ruang & peluang untuk teruskan kehidupan aku seperti orang lain yang berada di maya ini. Semua orang mengharapkan yang terbaik untuk diri dan keluarga mereka. Begitu juga aku! Selain berusaha aku juga sentiasa berdoa semoga segala impian & harapan aku itu benar! Serta Allah permudahkan juga perkenankan segala urusan aku..amin..
Sayang Allah...











dengan anak2nya..

keluarga barunya...



Mak pengantin...

Nurul dan Daniel

Anak dak Andak..Shin, Sabrina, Syidah dan hero terkini... Nazhan.

Anak dak Siti.. Yaya dan Achah


Hari Nikah










Hari Kenduri
 



 






Antara kenalan yang menghadiri majlis
Ibu (Pn. Raja Zaridah)
Ibu antara kenalan yang banyak membantu dan bertolak-ansur
dalam hal anak2

Zura.. datang juga akhirnya..

Ziela.. Yang ni kalau x datang
tak dapat la masuk keramat lagi..ha..ha..

Yus..walau pun sesat barat..sampai gak akhirnya..


Fatin (kawan Erna) punya mak..

Husband Angah dan Esman..

Ila dan Irfan..

Norliz..





Along dibantu oleh anak buahnya..he..he..

Angah dan bodyguard nya yang pemalu..

Mama sarah..


Penyanyi jemputan ni..Nazar..ha..ha..

Tunggu...



Ni operasi membungkus buah tangan.




Kecik besau semua kena kerah siapkan buah tangan untuk tetamu he..he..kesian..kesian..kesian.

Akhir sekali Terima Kasih kepada Ibubapa, adik-beradik, sedara-mara, kengkawan dan semua yang terlibat dalam urusan untuk menjayakan, merestui dan bertungkus-lumus di majlis perkahwinan Azlia & Iqbal.
Hanya Allah saja yang dapat membalas budi kalian semua..
Love u alls..

2 ulasan:

nita berkata...

Tahniah kak..
Semoga bahagia selamanya ^_^

p/s : tak sabar nak tengok akak megandung lagi hehehe..

azlia berkata...

ye la tu..asal? kau cari kawan utk mengandung ye!!! ha..ha