Pengikut

Khamis, 28 Mei 2009

Da besar !!

Baru sebulan je arnab2 yg baru lahir ari tu tetibe da besar... kt org x tgk 2 minggu jer!!... sekor da bg kawan... dia amik lucia...huk..huk...( saje je.. ) x pe...yg pnting kwn tu happy dpt bela arnab sdri mcm anak sdri he he he...

ni la lucia yg bg kwn ( ida ) tu


da besar kan!!




ni paulina..warna perang...nanti da besar skit berubah la tu lg..


ni paula..


ni lucia...tp x de da bg ida


paula ni..ape wat kat sini!!


ni lola...paling hitam...eee gerammmnya...

4 ulasan:

izan berkata...

suka bela arnab ye... seronokkan. comel aje..

teringat ni cerita 10 tahun lepas... masa org hangat cerita tentang burger arnab. masa tu k ipar ada bela 4 - 5 ekor arnab. sekali tu dia sembelih goreng kemudian buat gulai... tapi izan tak larat nak jamah.... mereka makan sedap aje....

nita_yus berkata...

Comel-comel arnab tu. Memang terniat nak jaga tapi tak ada masa. Lucia yang bagi kat Ida tu manja giler. Fist nite kat uma kita,dia dah p.u. kat atas katil, rasa nak bengang tapi tak jadi sebab dia comel. Anyway anak-anak Nita tumpang gembira. Nanti Lucia akan dibawa balik ke Pahang oleh Ida. Jangan rindu lak.

Tikah berkata...

wah
arnab tu comei

AmirFX berkata...

wahhhh!! Sgt geram bila melihat arnab iteww... SIla hantar kat saya sekor...hehe..