Pengikut

Jumaat, 23 Oktober 2015

Majlis Perkahwinan Norliz dan Hafiz

      Assalammualaikum...dah seminggu berlalu, hari ni baru nak cerita pasal anak buah Nurliz bernikah dengan pasanganya Hafiz jumaat lepas. Maaf aku tak ingat nama penuh kome yek..ini majlis belah perempuan, diadakan di Ampang. Kerana tetamu yang hadir ramai, aku tak sempat nak bergambar dengan mak penggantin bagai, tu pun aku sampai lewat dah.
      Aku abadikan majlis perkahwinan ini dalam blog aku sebab memory aku dah full daa, tak berapa nak ingat sesetengah perkara. Kalau macam ni senang, nak recall balik je aku buka blog la he..he. Tapi aku masih ingat gak sikit2, teringat masa mereka kecil2, main bersama. Sebab umur mereka beza 5 bulan je, so kebanyakan mainan mereka pun sama gak, ye la duk seumah dengan arwah mertua dulu. Cuma jodoh Norliz sampai awal, so kami mengucapkan selamat pengantin baru ye..semoga berbahagia ke anak cucu..aamiin.


Norliz dan suaminya Hafiz..
ni masa hari nikah.




ni masa hari bersanding..

Maaf gambar gelap, ni gambar pengantin dan family belah perempuan.





Ok..jumpa lagi!!


Tiada ulasan: