Pengikut

Ahad, 18 Oktober 2009

Raya 2009

Akummmm...lama x update blog...bz giler...raya nk abis da...da msk depavali lak tu..baru nk citer bab raya!!! he..he..he. Saje wat kenagan...sementara ada ni...Raya ari aku kata kan x de plan pun...alih2 terlebih plan lak...rase x cukup lak cuti...tu pun ada gak umah yg dlm senarai x yg dpt p..ape pun alhamdulillah syukur pd allah dgn ape yg telah kami nikmat n lalui sehingga kini...semoge engkau sentiasa bersame ku...amin.(sadis arr huk..huk..) Ingin ku kongsi & ku abadikan sedikit kenagan terindah ku ini...

Ini semua org tau...Rendang ayam n daging serta ketupat n kuah kacang, makanan tradisi di pg raya...kira mmg kegemaran semua org lah katakan..


Ni lak antara biskut2 raya yangggg....Di beli lah...he..he..he..x de mase la...jait baju lg...tu pun ade gak baju org yg hampir2 x siap tau...ha..ha.

Ni mak n ayah...seksenya la nk suruh bergambar...ape tah lg nk la wat konon2nya pasangan serindik...berpakaian sedondon la katakan..tiap2 thn pun mcm tu...silap2 byak sgt suruh dia itu ini..last2 kene marah lak..ha..ha..org tua la katakan..x nk membazir katenya...mane ade je dia pkai..nk posing2 lg le...ape pun mak n ayah aku...aku tau la nk handle cam ne!! he..he..pd kuarge aku jgn mere ye!!! ha..ha.

Dgn anak2 aku...n ade lak terselit anak buah sorg ni...yg paling kecik tp ckap mcm org tua.

Ni aktiviti pg raya..biase la...bermaaf-maafan..ni adik aku yg bongsu...aku n dia je yg ade pg raya umah mak...yg lain2 ptg bru dtg..gambar aku ade gak..tp buruk lak he..he.

NI kat sabak bernam..beraya umah mak mertu angah...baca btul-btullll...sempat gak meronda kat sane...

Ni lak kat melaka...balik gak walau da raye ke 5...tu pun sbb ada sepupu bertunang...gambar lupe lak nk amik...maklum la...sibuk dgn anak2 yg memanjang nk ke laut je kejenya..

Lepak bwah pokok..syok ooo..rase nk tido je kene angin laut...

Mak duk celah pokok smpai tertido...malu2 lak bile org nk amik gambar.....

Ni selipar raye akuuuuu...da hilang! ari tu! aku mcm tau je dia nk hilang..nasip baik aku amik gambar dia...huk..huk...

2 ulasan:

izan berkata...

Seronok sakan, beraya kita kan.... dalam pada tu sempat jugak ambik pic selipar.... nasib baik sempat, buleh gak buat kenang-kenangan jika tak mau gak meratap gitu... hihi... hanyut dek air laut ke?... :D

azlia berkata...

entah le...da ramai2 org beraya tu..agaknya dia bedal je yg mane ada kot!! he..he..