Pengikut

Khamis, 3 Disember 2009

'BULAN TINA'

Assalammualaikum...hai..lamenya x update blog aku ni...bz giler la...(malaz sebenarnya..ha..ha) Bukan pe saje nk citer pasal anak ku yg ketiga tu..Tina. Klu bln nov. mmg bz dgn aktiviti sek.. akhir thn la katakan...walaupun ni da msk dis. bru nk update he..he.. Thn ni thn terakhir tina bertadika...thn dpan msk darjah 1 lak.. huk..huk..anak umi da besar! Mcm mana la tina bersekolah rendah nanti?! x larat aku nk bayangkan...bkn ape..anak aku tu ln skit klu dibandingkan dgn kakak2nya...Dari kecil serba-serbi lambat...aku rasa la pembesaran dia terbantut kot mase kecil2 dulu, x ckup vitamin!! sbb org yg jaga dia dulu sayangkan rumah takut bersepah dr bg anak aku makan...sehingga pd umur 2thn anak aku berat 8kg je... aku susah payah bangun pg wat bubur nasi lg utk akan aku..harammmm...1 bekas makan 1/4 je dia bg..kata anak aku x nk makan.. sedih! sedih!...dah la aku mcm ni...Tp aku redha je...x salah kan pun org tu..aku berterima kasih ape,dia sudi jaga anak aku sbb aku x tau nk bg siapa jaga.. tambahan lak waktu tu aku mmg tgh hebat dilanda dugaan..lg pun aku nk biar la dia dekat dgn tmp keje aku...

Lepas tu aku hantar anak aku kat 1 sek tadika ni...Tadika Haziq, bos aku punya kawan..Ibu kami panggil dia, sblm ni pun kakak2 tina mmg sek.tadika kat situ mase umur 5-6thn.. tina ni kira speacial kes la dia amik! Ibu tu la sudi jg n ajar anak aku...pagi play school, ptg pusat penjagaan....Allhamdulillah aku bersyukur sgt2 diorg la yg pelan2 mendidik anak aku yg lambat tu tanpa mengira waktu n tanpa membezakan anak aku tu dgn anak org ln wlaupun aku selalu lambat bayar..he..he..Terima kasih cikgu2 semua..terutamanya ibu..huk..huk...

Disini aku nk abadikan serba sedikit aktiviti akhir thn sehingga tutup persekolahan Tina di sek tadika tu..layan je la...

Ni sewaktu dorg p lawatan ke Muzium n Pusat Sains Negara...
Shasha p gak utk teman tina kat sane..
Nk jd citer..aku n anak sulung ku x tau nk p mane sementara nk tunggu mrk balik...kami pun mengekor la belakag bas, sbb ktorg pun x penah p pusat sains...nk tgk gak..he..he.

Berdua dgn kakaknya..

Tina..

Ni lak mase hari sukan sek dia..



Sbb anak aku kecik n lambat dia selalu jd mangsa la...
Ni jd model..kene balut jd mummy..

Ni lak dgn salah 1 kwn thn 6 dia..

Akhir sekali aktiviti sblm tutup sek....
Majlis Penyerahan Sijil utk murid2 thn 6 yg spt thn2 sblmnya di adakan di Kelab Darul Ehsan...
Ketika bersama Guru Besar Tadika Haziq utk menggambil sijil..
Pn Raja Zaridah...

Anak ummiiii...

Dgn kwn2 6thn..

Salah 1 persembahan tarian murid2 tadika haziq..cayahlah.

Da abis nk balik la tu...

Ni la cikgu Tina...Cikgu Alia
Selalunya guru kelas bertukar tiap thn, tp cikgu ni mengajar tina dr kelas 4 thn hingga kelas 6thn..agaknya dia x puas mengajar anak aku yg lambat tu kot..he..he..TQ Cikgu Alia..



Erna n Shasha..tgh syok makan..

Ni video sewaktu Majlis Penyerahan Sijil n video sukan Tina...Jd model lg...acara pakaian beragam n video acara gimnastik!! cayalah...perhatikanlah mcm mana anak kecik aku tu beraksi!!
video video
video video video

Tiada ulasan: