Pengikut

Rabu, 26 Mac 2014

On Your Wedding Day..

      Pada 22 Mac 2014 yang lalu merupakan perkahwinan diantara Esman Faidz & Siti Hawa yang berlangsung di Johor. Sayangnya aku tak dapat menyaksikanya kerana tidak ada staff yang dapat mengantikan aku bekerja.. Tapi tak pe..sebab anak2 aku pergi dan mereka telah merakamkan detik di upacara perkahwinan pasangan pengantin tersebut. Semoga kali ini kalian temui kebahagiaan dan kekal hingga ke anak cucu. Layan Album aku ni ye..

Kad Jemputan Perkahwinan

 Sewaktu di Hotel..siap untuk ke majlis pernikahan.
Bergambar dulu dengan Bodyguard2 pengantin lelaki..

Dah sampai ke rumah pengantin perempuan..
 

Sebelum upacara pernikahan..
 


 Ni menunggu pengantin perempuan..kot?!!

 Ni dia hah..pengantin perempuanya!

 



 Ni dah tukar baju..untuk bersanding lak..


 
 

 Majlis bersanding..

 Bergambar kenangan..

Nasip baik dapat makan kat meja vip!!!
 
Selamat pengantin baru..

Sekuntum Bunga Pahar je untuk aku?!

 Jumpa lagi!!!


Tiada ulasan: