Pengikut

Selasa, 18 Mac 2014

Top Steak House Western Food

      Top Steak House Western Food ni dekat Taman Sri Rampai. Banyak dah orang rekomen kedai ni, katanya 'ni kedai D'One yang dah tutup kat Taman Sri Rampai dulu tu". Kalau betul memang sedap la, aku memang giler kat Sos Black Pepper D'One tu. 
      Masuk je kedai tu..fuhh! terasa macam kat Australia lak..ha..ha..ala-ala Koboi gitu. Tempatnya menarik dan selesa. harga?!  hmmm...korang tengok sendiri la..kalau aku...sesekali boleh la kot.. Dalam Plate yang korang order memang meriah..macam2 ada..cuma..kecil beb Grill Chicken aku..ada la besar 1/2 tapak tangan aku..macam kena kerat je bahagian Ayam tu..Sos Black Peper dia sedap gak..tapi aku lebih prefer Sos kat Fiske, paling2 pun kat Deli, besar pun besar, harga pun boleh tahan..boleh la kalau sesekali nak tukar suasana. Layan Album aku ni ye..

Ni la kedainya..

Abby seperti biasa la..Mushroom Soup & Garlic Bread..
Anak aku kata Mushroom Soup dia sedap..lebih sedap dari PizzaHut..huh!!!

Suasana dalam kedai..


Grill Chicken aku..

Fish n Chips ..

Kalau nak Sos Black Papper ble la order..

Mushroom Soup..

Antara menu yang ada.. 



Bye-bye!!


Tiada ulasan: