Pengikut

Jumaat, 8 November 2013

Orchid Bistro

      Assalammualaikum..hari ni aku nak share pasal tampat makan yang aku pergi ni... 1st time aku masuk Restoran ni, selalu lalu tengok2 je, bukan jauh pun..kat dalam Aeon Big Wangsa Maju tu je..saje je nak menerai. Tempatnya ok la..makan pun sedap, harga pun berpatutan, yang penting makanan cepat sampai beb! Paling best sekali, kadang kan korang lepas Shopping, pastu barang lak penuh dalam Troli tu?! nanti diorang take care korang punya Troli! siap susun lagi..sesetengah tempat tu Troli Tak boleh masuk kan?! Kiranya tempat ni masuk dalam list aku.. 'List tempat-tempat yang akan aku kunjungi lagi'  Apa pun enjoi!!!

Antara menu yang ada di Orchid Bistro..

Air sudah sampai!!!

Erna punya, Lemon Chicken (aku rasa la..lupa lak namanya..) 
dgn Nasi Putih..

Ni aku punya..Grill Chicken Chop with Black Paper Souce..

Shasha punya..Chicken Chop dgn Sos Black Paper..

Abby?! mana2 pun cari Fun Fries & Nugget je!


Okay la kan!!!
Jumpa lagi..


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

la.. cer komen sedap ke x sedap. servis laju tak. waiter waitress cntik ke x n layanan suma...sbb nk bawa mak adik n lovely lively wife mkn...

azlia berkata...

amboi! ha..ha..makanan yg sy try mmg sedap tp x la sampai tergigau-gigau bila tidur malam..service tip-top.. kn sy cakap ..makanan sampai cepat & lg diorg jaga u all punya troli lagi....