Pengikut

Khamis, 23 Januari 2014

I-City Water Park Lagi!

      Assalammualaikum..cuti Sekolah dah lama habis..tapi aku baru nak post cerita aktiviti masa cuti Sekolah yang lalu he..he. Apa nak buat..masa tidak mengizinkan aku untuk sentiasa dekat dengan bloger2 kesayangan aku ni..hu..hu..
      Dalam pada tak ada masa tu..banyak gak aktiviti yang aku sempat buat, tapi semuanya aktiviti yang tidak di rancang. Ye la..sebab semuanya bergantung pada cuti & masa yang tak tentu. Macam hari tu kan.. tetiba je kawan plan nak mandi kat Hutan Lipur Sungai Gabai, pastu terus je aku kata "ok jom!"
     I-City Water Park! ini kali kedua aku sampai..tak tau da nak pergi mana bawa anak2. Ingat nak pergi luar K.L..tapi bila mengenangkan jalan2 yang jem di luar bandar bila musim cuti! oh..idak ler! Tiket  I-City Waterpark kali ni tak de dah pakej2..semua kena beli asing2. So tiket masuk ke Waterpark untuk dewasa RM35.00 & untuk kanak-kanak RM30 (rasanye la..lupa lak). 
      So kali ini aku pergi dengan Along serta 2 orang anaknya & Siti serta keluarganya juga 3 orang anak Andak yang menangis nak gak ikut..jadi bawa je la.
     Walau mana pun kita pergi yang penting keluarga ada bersama & harap anak2 pun happy dengan segala usaha ibubapa untuk membahagiakan anak2 mereka. Layan Album aku ini ye..


Gambar ini aku ambil dari google..

Sebenarnya semua gambar aku dlm hp dah terdelete..
gambar ini aku ambil dari Album fb Along..


Achah & Ayahnya..suami Siti.

Heroin aku..Abby da!

Makan time!sedikit sama dicicip banyak sama dilahap..ha..ha..

Budak 3 org ni..bergasak-gasak naik Tornado tu! Aku dah naik sekali tobat la..tak naik dah..
yang penting aku dah merasa pengalaman naik benda alah tu ye!

Dah sibuk mandi mana nak ambil banyak2 gambar..gambar ini pun aku ambil dari google..saje je nak tunjuk Tornado ni!

Jumpa lagi..


Tiada ulasan: