Pengikut

Jumaat, 1 Ogos 2014

Album Raya 2014 Aku..4th Day Raya..

      Hari ke 4 Raya...its movie time!!!  Memang tak sabar nak balik Kuala Lumpur...anak2 nak tengok wayang sebelum dorang balik kamsis & balik asrama masing2..lagi pun esok dah start kerja..lepas ni tinggal aku & abby je la..hu. hu..
      Hari ini tengok filem Guardian Of Galaxy.. Kebetulan anak buah pun ada...so aku angkut sekali lah.. Untuk Filem ni..aku rasa boleh tahanlah...ia menghiburkan! Macam2 perasaan ada..start je sedih...pastu ada lawak..aksi..boleh lah..dapat juga menghiburkan hati yang lara...ahaks! ahaks!
        So layan Album Raya aku ni lagi ye..


IOI Mall lah paling dekat..







Bye-bye..


1 ulasan:

Jejari Menaip berkata...

layan movie kt panggung mmg best..selamat kembali bertugas..

#Jom serta Team Blogger support Palestin.
http://duniakita94.blogspot.com/2014/08/segmenteam-blogger-support-gaza.html