Pengikut

Selasa, 14 Oktober 2014

Agar-agar Milo & Oreo Lagi!

      Selamat pagi...berjelly-jelly lagi kami ni! Disebabkan aku lupa nak tunjuk gambar Agar2 Milo & Oreo aku yang dah dipotong hari tu..so aku buat lagi Agar2 Milo & Oreo ni. Aku nak gak tunjuk gambar Agar2 version aku yang dah berpotong tu.. ( penyakit-penyakit! )..he..he.. Tapi kali ni aku buat 2 lapis je lah ye..jimat masa. Layan Album aku ni ye..resepi boleh tengok di sini ye..

Agar-agar Milo & Oreo aku..






Jumpa lagi...

4 ulasan:

Zushazrina Zulkifli berkata...

omg...rina pon buat sbjik mcm ni..nt rina upload pic kat blog. hehe.

inahar ali berkata...

perghhh..terbaekk dari ladang uu!!

azlia berkata...

Ble..ble..sama x bahan2nya..?

azlia berkata...

He..he..