Pengikut

Ahad, 2 November 2014

Petrosains KLCC

      Assalammualaikum... Errrrr...konon tadi aku kata tak de apa2 kat KLCC?! Nak balik la kononnya tadi ye?! Nuh...ke Petrosains lak aku meyinggah! Gara2 Abby la ni! Adoyyaiii.Camne la Aku ble termakan dengan rayuannya itu?!
      Aku tak plain pun nak pergi petrosains ni...sebab aku berdua je dengan abby, kalau pergi ramai2 bestlah...sebab tujuan asal nk repair Hp. Kalau tahulah kakaknya kejap lagi...bisinglah pergi tanpa mereka..  Aduh... berjawap ni kang.
      Pertosains...sama je macam beberapa tahun lepas...cuma ada sedikit penambahan tang tayangan filem pendek 3D tu & astro canyon coaster. Selebihnya sama je..memang bagus untuk kanak2 belajar & mula mengenali sains.
      Tiket masuk untuk dewasa sekarang ni RM15.00..kanak2 bawah 12 tahun RM5 je. Bila cuti Sekolah nanti tak tau la sama ke tak. Layan je la Album anak kecil ku yang dah besar ni ye...
      
Tiket dah beli..


















Jumpa lagi..


3 ulasan:

Siti Zawiyah Rahmat berkata...

Menarik juga bawa anak2 pergi petrosains ni.. cuti sekolah pun dah dekat.. hehe

azlia berkata...

a'ah..bagus gak bawa budak sek rendah yg baru nak mengenali sains ni..yg besar dah tentu lah..

vakum penis berkata...

THANK YOU FOR INFORMATION, Speak Your Mind

krim pembesar pantat
pelangsing badan herbal
spray tahan lama
obat pembesar penis
obat penambah sperma
obat pembesar payudara
jual cialis
perangsang wanita