Pengikut

Selasa, 23 Disember 2014

Seoul Garden Fastival City

Assalammualaikum.. Hmmm Seoul Garden di Fastival City ni aku pergi masa bulan November yang lalu. November kan birthday aku..so budak klinik ni offer nak belanja aku makan di Seoul Garden. Aku apa lagi...yes! dengan besar hati menerimanya. Tapi..tempat apa ni?! Makan macam orang2 Korea tu ke?? Ohh! tidak! Mendengarkan namanya je aku dah terbayangkan makanan mereka yang rebus2 tu, yang bermacam-macam sos tu, tak pedas lak ke..uhhhh..sedangkan banyak benda yang aku tak makan dari makan kan?! Rupanya macam makan Steamboat daa... Bayar ikut kepala..buffet la tu, ambilah apa yang korang nak makan selagi terdaya. Segala benda ada, nasi/mee goreng, semua sea food, ayam/daging yang diperap dengan macam2 perasa, sayuran, air2, aiskrim & macam2 lagilah. Lepas tu korang rebuslah dalam sup mcm tomyam tu, kalau tak nak rebus bakar je la. Ahhh...Sedapnya..sekali sekala nanti bolehlah datang sini lagi..korang pun boleh try la ye.. Layan Album kenangan birthday aku ni ye.

Kebetulan 2 anak daraku ini cuti..so aku bawa la dia sekali..tapi yang ni aku kena bayar sendiri la..

Lepas perut dah kenyang..kami tengok wayang la.pulak..

Terima kasih kat mek ni..sebab belanja aku..Hu..Hu.


Ni mmg favorite dia la ni..














Jumpa lagi..



Tiada ulasan: