Pengikut

Khamis, 7 Februari 2013

Selamat Menyambut Hari Lahir Ayah!!!

      Alhamdulillah...pada 2hb februari yang lepas genab birthday ayah yang ke 70 tahun. Bersyukur aku kepada Allah kerana memberi kesempatan kepada Ayah untuk bernafas di buminya ini lagi & memberi kesempatan kepada kami sekeluarga untuk bersama lagi.. Ayah dah pun berumur 70 tahun..cepat betul masa berlalu. Aku rasa macam baru je semalam Ayah balik dari kerja macam biasa, letak motornya itu ditepi pintu dapur rumah, padahal Ayah dah bertahun-tahun tak kerja kerana keadaannya yang tidak mengizinkan..malah motor pun dan lama ayah tak naik. Ayah..'semoga panjang umur, sihat walafiat, dimurahkan rezeki & happy2 selalu..jangan asyik duk marah2 je tau!
      Untuk Ayah..tiada apa yang dapat aku berikan selain doa untuk kesejahteraan Ayah selamanya & seperti biasa aku buatkan Red Velvet Cake & aneka macam Pizza buatan anakmu sendiri tau...Semoga Ayah tahu betapa aku menyayanginya & menghargai segala tenaga serta usahanya membesarkan aku & adik-beradik yang lain.. Love u much..much..much...

ayah & cucu2nya..yg besar2 x nk dah bergambar konon!!!




Red Velvet Cake aku yang dicorakan oleh Erna..
mcm dolu2 da!!!

mmm sedapnya..he..he..

ni whipping krim yang dah diputar kembang..

sapu whipping krim pada setiap lapisan kek..

ikut kreativiti masing2la kan untuk menghias..korangkan terror2..he.he..







ni la hasil kerja tangan Erna..

Pizza2 yang aku buat..



Pizza Keema Ayam..
Pizza Sosej..
Pizza Tandori

4 ulasan:

inahar ali berkata...

hepi belated besday wat ayahandamu tercinta ye ton..moga murah rezeki dan sihat sejahtera selalu hendaknya..amin!

azlia berkata...

amin..amin..amin.. Trimas DR..

emmeraz berkata...

selamat ulang tahun

azlia berkata...

trimas emmeraz..