Pengikut

Rabu, 4 Februari 2015

Green Velvet Cake untuk Ayah & Shasha

      Selamat petang kengkawan..hari minggu yang lalu kami menyambut Birthday Ayah yang ke 73 tahun serta anak kedua ku yang lahir pada bulan Januari juga. Alhamdulillah.. walaupun ayah semakin uzur tapi kami bersyukur ayah masih bersama kami lagi..terima kasih Allah. Disebabkan ramai gak anak buah yang ada waktu itu..So kali ini aku nak buat Kek yang besar sikitlah, Green Velvet Cake bertingkek-tingkek! Ha..ha.. Taklah..2 tingkat je. Resepi Red Velvet Cake yang biasa aku buat tu la..cuma colour je aku tukar ke warna hijau..rasa tetap sama beb! so sadap & so moist & so creamy! Layan Album birthday aku ni ye..


Green Velvet Cake aku..

Birthday Ayah & Shasha memang selalunya kami sambut bersama..

Ni la 1/4 daripada cucu2 Ayah


Adik pun buat Kek juga..Devil Chocolate Cake Ct




Proses mengukus

Proses meletak krim

Tada!! dah siap!
 inilah hasil dari tangan tak berseni ku..he..he.








Jumpa lagi..



3 ulasan:

paimung berkata...

eeemmmmm enak nih mba... boleh bagi....
semoga Ayah & Shasha dalam keadaan baik n sehat. selalu dalam lindungan Allaah S.W.T. AAMMIINN>>>>

azlia berkata...

Terima kasih ye..amin.

Seindah senyuman berkata...

sedapnya....


sudi-sudilah lawat blog saya
http://85mutiarabeauty.blogspot.com