Pengikut

Rabu, 21 Oktober 2015

Red Velvet Cake untuk Birthday Ayu

      Assalammualaikum, sebelum masa lerlalu lebih lama lagi, aku nk update jap sekitar Birthday kawan ni. 12hb oktober hari tu bday dia, so aku buatkanlah dai sebiji Kek Red Velvet. Buat pun gesa2, sebab tak de masa sangat, so ini jela yang termampu tangan aku buatkan.
      Resepi red Velvet ni yang biasa lah aku suka tu, senang dan sedap. Setakat ni aku tak bercadang pun nk try resepi lain, sebab yang ni memang anak2 dan kawan2 semua suka. Kecuali krim tu je la aku duk tukar2 sebab ada yang suka campuran whipping krim dan cheese, ada yang suka butter dengan cheese, so aku nanti akan tanya la org nak yang mana. Ok layan Album aku ni dulu ye. resepi klik je la ye di sini.


Happy Birthday Ayu..

Red Velvet Cake aku..

Ayu dan Boss daa.. Dr Ina












Ok..Jumpa lagi..


Tiada ulasan: